Klantenservice STAVS

De Klantenservice van STAVS geeft u graag professioneel antwoord en advies op uw vragen over vloerproducten en mogelijke  problemen die u met uw vloer heeft mbt het reinigen, beschermen, onderhouden of repareren. U kunt uw vragen dagelijks aan ons mailen via info@stavs.nl en u ontvangt binnen 24 uur antwoord.

Klanttevredenheid staat voorop bij STAVS. Wij doen er dan ook alles aan om te zorgen dat u als klant tevreden bent over  onze producten en onze service. Zo bezitten wij  een geldig certificaat van het thuiswinkelwaarborg. Dit betekent extra garantie voor u als consument want u besteld uw producten in een veilige omgeving.  

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over ons dan vragen wij u vriendelijk om dit schriftelijk te melden via info@stavs.nl met vermelding klacht. Een van onze medewerkers zal dan binnen 24 uur contact met u opnemen. U kunt ons ook telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 13.00 uur op ons telefoonnummer 0161 455574.

Verzendkosten

Al onze orders worden verzonden door PostNL.

Wij rekenen € 5,95 verzendkosten voor het inpakken en verzenden van een pakket binnen Nederland. Voor bestellingen die naar België moeten worden verzonden gelden andere verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 45,00 zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis (met uitzondering van de Waddeneilanden).

De verzendkosten binnen Nederland zijn:

Afhalen op Takkebijsters 70 te Breda

Gratis

Nederland pakketzending

€ 5,95

De verzendkosten voor naar het buitenland zijn:

 

België pakketzending tot 5 kg 

€ 19,50

Belgie pakketzending boven van 5 kg tot 20 kg 

€ 35,00

Levertijd

Bij STAVS kunt u veilig en gemakkelijk uw vloerproducten bestellen. Wij hebben bijna alle artikelen op voorraad. Nadat wij de betaling hebben ontvangen gaan wij direct over tot het verwerken van uw bestelling. Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn,  worden (voorraadartikelen binnen Nederland) dezelfde dag nog verzonden.

Wanneer de levering vertraging oploopt zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wanneer uw bestelling niet in één pakket past dan kan uw bestelling in meerdere pakketten worden geleverd.

Afhalen

Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen zonder extra kosten verbonden. U dient wel eerst een bestelling via onze site geplaatst en betaald te hebben en aan te geven dat u de bestelling komt afhalen.

In uw bevestigingsmail staat wanneer u uw bestelling af kunt halen  U dient ter controle de bevestigingsmail hiervan mee te nemen, anders kunnen wij de bestelling niet meegeven.

Uw bestelling is af te halen:
maandag t/m vrijdag: 09.00-17.00
zaterdag:                 09.00-16.00

STAVS 
Takkebijsters 70
4817 BL  Breda 

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis

Als u een bevestiging van de opdracht heeft ontvangen, wordt normaliter één of twee dagen later uw de bestelling bezorgd, m.u.v. zaterdag en zondag dan wordt uw bestelling op dinsdag bezorgd.

Niet thuis op moment van levering

PostNL verzorgt voor ons de leveringen,maar u bent niet thuis en uw buren kunnen het pakket ook niet ontvangen? Dan krijgt u een bericht van de chauffeur. Op dit PostNL niet thuis bericht staat uw ‘Niet-thuis-code’. Hiermee kunt u op https://mijnpakket.postnl.nl/ een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. Die keuze kunt u maken tot 22:00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging. U kunt voor deze tweede poging voor uw pakket bezorging kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Pakket ontvangen bij het oorspronkelijke adres op een andere dag tot vijf dagen vooruit.
  • Pakket ontvangen bij uw buren met dezelfde postcode.
  • Pakket ontvangen bij uw buren met dezelfde postcode en op een andere dag.
  • Pakket ontvangen op een Postkantoor bij u in de buurt.

Wanneer u geen keuze maakt, vindt de pakket bezorging de volgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) plaats, zoals u van PostNL gewend bent. U kunt ook online bekijken hoe laat u de pakketchauffeur kan verwachten. Wanneer u bij de tweede pakket bezorging niet thuis bent, stopt de pakketchauffeur een bericht in de bus waarmee u uw zending van het Postkantoor kunt afhalen. U heeft hiervoor drie weken de tijd.

Communicatie

Wij houden u op de hoogte! Door middel van e-mail zal u bij elke stap op de hoogte gehouden worden. Zo krijgt u o.a. een email zodra wij uw betaling ontvangen hebben en wanneer uw bestelling verzonden is. Ook stellen wij u altijd direct op de hoogte bij eventuele vertragingen bij het leveren van uw bestelling.

Privacy

Uw privacy vinden wij zeer belangrijk De door u ingevulde gegevens zullen wij dan ook alleen gebruiken voor contact over uw bestelling of het verzenden ervan.

Betalingen

U kunt veilig en kosteloos betalen met iDEAL of per bankoverschrijving. Al prijzen in de webshop STAVS zijn inclusief BTW.

STAVS B.V.

Contactgegevens

Takkenbijster 70
4817 BL  Breda 

0161-455574
info@stavs.nl

Vragen?

Heeft u vragen over onze producten en/of diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij informeren u graag naar de mogelijkheden.

Fabrieks- en wettelijke garantie

Op veel van onze producten geldt een fabrieksgarantie en daarnaast geldt uiteraard de wettelijk verplichte garantie. Houdt u er wel rekening mee dat de houdbaarheid van een aantal producten vermindert op het moment dat de verpakking aangebroken is. Op het etiket van uw product vindt u alle productinformatie die u nodig heeft.

Mocht u na het lezen van het etiket nog vragen hebben dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen. Wanneer producten onoordeelkundig verwerkt worden en/of de (verwerkings)voorschriften van de fabrikant niet correct worden opgevolgd dan vervalt de garantie.

Meer informatie kan u vinden in onze Algemene voorwaarden.
Bekijk hier de algemene voorwaarden

KvK Breda: 62574949

BTW nr: NL 8548.72.218.B01

Rabobank: NL02 RABO 0301 785449

Telefoonnummer 0161-455574

Retourneren

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunt u deze kosteloos wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op. Houdt u er rekening mee dat wij bijna alle producten op voorraad hebben en dat deze vaak dezelfde dag nog verzonden worden. Retour sturen van producten is binnen 14 dagen na ontvangst mogelijk, mits u aan de onderstaande voorwaarden voldoet:

  • De producten moeten ongeopend en onbeschadigd zijn en u moet samen met de producten het Retourformulier geheel ingevuld meezenden. Als wij de producten retour hebben ontvangen zal het aankoopbedrag minus de door ons gemaakte verzendkosten binnen 30 dagen retour gestort worden op uw bankrekening.  Indien u nog vragen heeft over het ruilen of retour sturen dan kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen via de mail info@stavs.nl of bellen
    0161 – 455574.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 13.00 uur

  • 7
    KWALITEIT Producten

    Wij leveren alleen kwaliteit

  • 5
    Scherpe prijzen

    Wij hanteren scherpe prijzen

  • 6
    gratis verzending

    Vanaf 45 euro

  • 8
    VEILIG BETALEN

    Via uw eigen bank